sâmbătă, 4 august 2012

Kerstin Gier - Culorile dragostei -2 Albastru de safir

                         

                            Kerstin Gier - Culorile dragostei

  Albastru de safir


Autor: Kerstin Gier
Editura: Litera
Anul  aparitiei: 2011

Charlotte, verişoara mai mica a lui Gwen, a crezut  toată viaţa că va fi ultimul călător în timp  din "Cercul celor doisprezece călători" aşa-numitul "Rubin". În cartea anterioară a lui Kerstin  Gier , "Roşu de Rubin",  Gwen a descoperit, că de  fapt ea este Rubinul.  Această descoperire i-a întors viaţa cu susul în jos. Spre deosebire de Charlotte, care a fost instruită de la naştere, pentru viitoarele misiuni de călătorie în timp prin comportament, dans si istorie, Gwen este un adolescent tipic englez, fericita să stea cu Lesley cea mai bună prietenă, să radă de profesorii lor, decat sa  studieze  moda din Anglia la începutul anilor 1900.
Gwen este atrasă rapid de această viaţă nouă, mai ales când descoperă că acum are responsabilitatea de a aduna sânge de la membrii  „Cercului” pentru cronograf, dispozitivul care va închide cercul. Ea nu înţelege de ce Lucy şi Paul, doi alţi călători, au zburat cu un cronograf în trecut. Ghideon şi Gwendoyn sunt îndrăgostiti nebuneşte. Iubirea lor este pus la încercare când Ghideon şi Gwendolyn intră în ghearele Contelui de St. Germain. Dar călătoriile în timp au capcane neaşteptate.
„Pentru o clipă, m-am relaxat complet şi începu să-mi placă încăperea aceea exuberant luminată şi toţi oamenii aceia atât de bine îmbrăcaţi, după care domnul Merchant întinse o mână prin spatele meu şi mi-o strecură fix în decolteu, astfel că am fost cât pe ce să-mi vărs punciul.
— Căzuse unul dintre aceşti încântători trandafiraşi, pretinse el, rânjind cu subînţeles.
M-am holbat la el derutată. Giordano nu mă pregătise pentru o astfel de situaţie, aşa că nu ştiam ce prevedea eticheta în cazul unui pipăitor din această epocă.”
Pentru mine, cea mai bună parte a acestei cărţi a fost misterul familiilor şi poveştile lor, misterul din jurul marelui plan.

                                                                    6/6

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu