duminică, 28 iunie 2015

The disney song book tag


 
 
Am primit această leapșă de la Lily de la Romance of pages căreia îi mulțumesc că s-a gândit la mine.
 
Mi-a plăcut mult să fac această leapsă. 
 
 
1.        Part of Your World (Mica Sirena). Ce lume dintr-o carte te-ar putea schimba pentru ca tu sa faci parte din ea?

Aceasta este o întrebare foarte grea, deoarece există atât de multe lumi în care mi-ar plăcea să trăiesc. Mi-ar plăcea să fiu în lumea lui Harry Potter, dar , de asemenea, nu m-ar deranja să trăiesc în Twilight . Mi-ar plăcea să fiu un vampir care  trăiește veșnic și nu a ucis oameni. Aș putea trăi chiar în lumea din Game of Thrones. O lume nemiloasă, cu siguranță  înfricoșătoare: dar îmi place !! Aș putea chiar flirtă cu Lannister, eu sunt fan ai ambilor frați și ai Briennei.

2.Let It Go (Frozen). Există vreo carte care ți-a plăcut într-atât încât să nu vrei să o termini?

Mândrie și prejudecată de Jane Austen . O carte despre prejudecăţile claselor din secolul 19 şi mândria ce îi ţine pe îndrăgostiţi  departe unul de celălalt.

3. Beauty and the Beast (Frumoasa și Bestia). Ce carte nu vei uita niciodată?

Din nou foarte dificil de ales ... Dar eu voi fi fidelă marii mele iubiri: Peter Pan! Deci, acesta va fi Peter & Wendy de JM Barrie.Îmi place universul, personajele, dorința de a nu crește ...

 

4. So This is Love (Cenușăreasa). Ai sfârșit prin a iubi o carte, deși la început ai ezitat în privința ei?

Jocurile Foamei. Este prima carte  distopică pe care am citit-o. Deși mulți cititori spuneau cât de minunată a fost, eu eram neîncrezătoare. M-am gândit că este supraevaluată , dar am ajuns  să o iubesc și de atunci am încercat să fiu  mai deschisă la cărțile distopice.





5. Friend Like Me (Aladdin). Ce personaj ai vrea să-ți fie cel mai bun prieten?


Hmm. Tocmai am terminat o re-citit Dansul Dragonilor, așa că personajele lui  Martin sunt  blocate  în capul meu! Deci  să mergem cu Tyrion Lannister. Imi place Tyrion . Este foarte amuzant, adica  perfect pentru mine!
În caz contrar, trebuie să spun, că ador personajele secundare, deoarece acestea oferă de multe ori cea mai bună sursă de divertisment și sunt, de obicei, cei mai fideli  prieteni.


6. Reflection (Mulan). Ce carte ți-a schimbat modul de a gândi? 

În liceu am citit o carte care m-a marcat: Mai este oare acesta un om? - de Primo Levi.  Pentru cei care nu știu  este o carte autobiografică, Primo este un supraviețuitor al lagărelor de concentrare.  Ce a trăit în infernul lagarelor de exterminare este oribil și am avut coșmaruri. Cartea m-a făcut să mă gândesc la rasism : Nu înțeleg ura față de un popor, o religie, o culoare!   Este imposibil.

 
7. Colors of the Wind (Pocahontas). Cui îi dai mai departe acest tag? 
 

O dau mai departe tuturor bloggerilor şi tuturor celor care nă  urmăresc sau nu.
Totusi, as vrea foarte mult  ca Andrei de la Where the rain falls  să aibă această leapsă.
 

3 comentarii:

  1. Răspunsuri
    1. multumesc. :D e primul tag/ leapsa pe care il/o rezolv.

      Ștergere
  2. Frumoase raspunsuri. Toata lumea vb de urzeala tronurilor, intr-o zi trebuie sa ma apuc si eu de cartile acelea infricosatoare de mari,

    RăspundețiȘtergere