joi, 1 iunie 2017

Felix, AstA-I Culmea! - Razvan Franco Nitoi




An aparitie: 2017
Autor: Razvan Franco Nitoi
Categoria: Literatura Universala
Colectie: Junior
Editura: CORINT
Nr. pagini: 208



Sinops: FELIX, ASTA-I CULMEA! il are in miezul povestii pe un pusti destept si cu multa imaginatie, care alaturi de prietenii lui, va inchipui o succesiune de farse care de care mai amuzante si trasnite, desigur insufletit de cele mai bune intentii.
Romanul este conceput ca o serie de povesti si intamplari haioase, suta la suta bazate pe poante sau peripetii reale.


 Impresiile mele: Deci, practic, eu  abia aștept volumul următor!
Prima carte din această serie este uimitoare. Apreciez faptul că autorul a scris această carte, și, ce este și mai plauzibil, scriitorul nu a scris o poveste cu prinți, monștri și alte chestii care plac puștilor. El s-a inspirat din trăirile generației zilelor noastre.
Felix îmi amintește de colegul meu de clasă, Mircea. Spun asta pentru că Mircea asemenea lui Felix este un improvizator. Exact ca și lui Felix, la unele ore merge magia, la altele ba. Mi-a plăcut, de fapt ador acel moment când Felix a postat pe contul lui Cezar anularea nunții și faptul că apoi nu s-a mai putut conecta, a fost un moment de disperare pentru el și de amuzamet pentru mine. Am râs cu lacrimi când Max își atârnă chilotii uzi de patul lui Felix și după vizita la cascada Jepilor, toate hainele lor erau atârnate de patul său. Mi-a plăcut și faza cu scrisorile fetelor.  Foarte mult am râs și când  băieții i-au scris Oliviei că motanul ei Homer a murit. Aș fi vrut să îi văd reacția!
În concluzie mi-a placut aproape tot la această carte,( grafică, coperta cu adevărat superbă) cu excepția momentului cu oul crud, pentru că nu mi s-a părut amuzant.
Recomand această carte tuturor, chiar și celor care au trecut de vârsta copilăriei, dar se simt încă copii!


 Impresiile despre această carte aparțin micii mele prietene, Mădălina Iacob, 13 ani.

Multumim Simona și editura Corint pentru exemplarul care ne-a facut câteva zile din săptămâna Școala Altfel mai frumoase.  Noi, elevii de la clasa a VII a A,  așteptăm cu nerăbdare volumul următor! Doamna, ne-a promis că imediat ce apare, chiar dacă este vacanță, ne va anunța.

2 comentarii:

  1. Frumoasa recenzia. .De admirat curajul ei de a face o recenzie la 13 ani

    RăspundețiȘtergere
  2. Mulțumesc pentru recenzia excelentă! Dragă Mădălina, să știi că deja e gata capitolul 1 din al doilea volum, și am pregătite multe poante super haioase! Și la fel de reale! O vara frumoasă!

    RăspundețiȘtergere